کارخانه انواع آرد سوخاری رستورانی کیلویی


آرد سوخاری کیلویی از مهمترین محصولات مورد نیاز در رستوران ها، غذاخوری ها، هتل ها، تالار های پذیرایی و سایر مراکز تفریحی، گردشگری و مهمانپذیر می باشد. البته کاربرد خانگی آن هم بسیار زیاد است. 

برای تهیه این آرد، از نان های حجیم استفاده می کنند. نان های باگت یکی از این نان ها بوده که تحت حرارت قرار می گیرد تا رطوبت خود را به طور کامل از دست بدهد. 

با برشته شدن و آسیاب شدن نان، آرد مذکور به دست می آید. در مورد کارخانه تولید کننده انواع آردهای سوخاری رستورانی کیلویی در ادامه مطلب، بحث شده است. 

کارخانه انواع آرد سوخاری رستورانی کیلویی

دانستنی های جالب آرد سوخاری

دانستنی های جالب آرد سوخاری برخی دانستی ها جالب در مورد آرد سوخاری به شرح زیر می باشد:

این آرد می تواند از نظر زبری دارای انواع مختلفی باشد. در واقع بسته به نوع غذا می توان از آرد سوخاری درشت یا زبرتر استفاده نمود. برای برخی غذاها نیز ترجیح داده می شود، نوع نرم تر آن مورد استفاده قرار گیرد. 

در طبخ ماهی و مرغ سوخاری، کتلت گوشت و مرغ، شنیستل مرغ و همچنین سوخاری های کنتاکی می توان از این محصول استفاده نمود تا هم طعم مطلوب تری به غذا دهد و هم پخت آن را آسان تر نماید. 

امکان تهیه آرد سوخاری در منزل هم وجود دارد. حتی می توان نوع طعم دار آن را تهیه کرد که سبب خوش طعم تر شدن غذاها می شود. به عنوان مثال می توان آردی با طعم لیمو تهیه کرد. این نوع آرد برای استفاده در پخت ماهی، بسیار مناسب خواهد بود. 

برای این منظور می توان نان ها را درون فر با دمایی بین صد و پنجاه تا صد و شصت درجه سانتی گراد به مدت نهایتا بیست دقیقه قرار داد تا عمل رطوبت گیری آن انجام شود. پس از آن، با خارج کردن نان های خشک شده می توان آنها را آسیاب نمود.

انواع مختلفی از ادویه جات از جمله نمک، پودر سیر، پودر لیمو، فلفل، زردچوبه، آویشن، پودر پیاز، ادویه کاری و… را هم به آن اضافه نموده و نهایتا آرد طعم دار سوخاری آماده شده است. 

برای افزایش ماندگاری و طعم و عطر آن، می بایست از طرف درب دار استفاده نمود و آن را در یخچال نگهداری کرد. 

فروش عمده آرد سوخاری درشت پرک کیلویی

فروش عمده آرد سوخاری درشت پرک کیلویی این سایت فروش عمده آرد سوخاری پرک درشت کیلویی را با قیمتی مناسب در سراسر کشور به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهد. 

عدم حضور واسطه های فروش در این شیوه خرید موجب تعدیل قیمت ها و کاهش چشمگیر آنها می شود. به نحوی که در مقایسه با قیمت های بازار آزاد، بسیار افت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *