پودر تمپورا پانکو در بازار تهران


پودر تمپورا پانکو، نوعی پودر سوخاری با کیفیت است که در اغلب رستوران ها و فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف خانگی آن نیز برای طبخ انواع غذا ها از جمله شنیسل، کتلت، ماهی و … بالا می باشد. این پودر پفکی، خاصیت ترد کنندگی دارد.

با دنبال نمودن ادامه ی مطلب، در مورد قیمت پودر تمپورا پانکو در بازار تهران، بیشتر بدانید. 

پودر تمپورا پانکو در بازار تهران

بررسی ویژگی های پودر تمپورا

بررسی ویژگی های پودر تمپورادر رابطه با نامگذاری پودر سوخاری تمپورا باید گفت، تمپورا نام یک غذای ژاپنی می باشد که مواد تشکیل دهنده ی آن شامل گوشت و سبزی بوده و از خمیر مخصوصی در آن استفاده می شود. خاصیت و ویژگی اصلی پودر تمپورا، ترد کردن غذا و هم چنین خوش طعم کردن آن است. 

این پودر حاوی ادویه جات معطر متعددی مانند پودر سیر و آویشن نیز هست. به همین خاطر از آن به عنوان چاشنی غذا هم یاد می شود. برای تهیه ی این پودر از نان های حجیمی که دو مرتبه تحت حرارت قرار گرفته اند و رطوبت گیری شده اند، استفاده می شود. 

استفاده از این پودر پفکی آسان بوده و کافی است تنها با مقدار آبی ترکیب شود و مرغ، میگو، پیاز و ماهی در آن قرار گیرد. پور تمپورا در بسته های دویست گرمی، پانصد گرمی و همچنین نیم کیلوگرمی بسته بندی و عرضه می شوند. 

یکی دیگر از ویژگی های این پودر، صرفه جویی در مصرف روغن می باشد. زیرا زمانی که مرغ، میگو و ماهی به این پودر و خمیر ناشی از آن آغشته می شود، جذب روغن به شدت کم می شود. این امر سبب سلامتی افراد مختلف به ویژه افرادی که از کلسترول بالای خون رنج می برند، می باشد. 

قیمت عمده پودر تمپورا پانکو

قیمت عمده پودر تمپورا پانکوقیمت پودر تمپورا عمده پانکو در بازار تهران، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. خرید عمده ی این پودر به سبب عدم وجود واسطه های فروش، کاهش می یابد. تهران با توجه به جمعیت بالای خود و هم چنین آمار بالای رستوران ها و فست و فوتی ها در آن، روزانه حجم زیادی از پودر سوخاری را مصرف می کند. قیمت پودر تمپورا می تواند با افزایش یا کاهش تقاضا، تغییر کند. نوع بسته بندی نیز می تواند قیمت محصول را تغییر دهد. علاوه بر این نوع برند هم تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش قیمت پودر سوخاری دارد. به عنوان مثال برند پانکو یک برند پر طرفدار می باشد و به خاطر طعم خاص و بی نظیری که دارد، قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *