مرجع‌ فروش آرد سوخاری خام


یکی از خواراکی های محبوب این روزها غذاهای سوخاری شده است که به دلیل برشته شدن طعم دلچسب به آن می دهد و با آرد سوخاری نه تنها خوراک های گوشتی بلکه سبزیجات سوخاری نیر تهیه می شود.

و آرد سوخاری را تبدیل به یکی از مایحتاج های لازم آشپرخانه ها نموده است. مجموعه ما سال هاست که به صورت منحصر در زمینه فروش آرد سوخاری خام در طعم های مختلف فعالیت دارد.

مرجع‌ فروش آرد سوخاری خام

آنچه درباره آرد سوخاری نمیدانستید

آنچه درباره آرد سوخاری نمیدانستید آرد سوخاری از نان های صنعتی مانند نان تست یا باگت و..‌. تهیه می شود و بعد از پخت چند مرحله ای تردی به خود می گیرند و هر چه مرحله پخت طولانی تر باشد رنگ آرد سوخاری نیز تیره تر می شود.

فرایند پخت به دلیل از بین رفتن رطوبت و آب نان می باشد و نکته مهم عدم تهیه آن از نان های سنتی و همچنین آرد می باشد بعد از برشته شدن نان و آسیاب آنها به پودر سوخاری یا آرد سوخاری تبدیل می شود.

با توجه به حرارت دیدن آرد سوخاری بهتر است از حرارت دیدن زیاد آن در زمان پخت جلوگیری گردد تا طعم آن تغییر نکرده و سلامت آرد حفظ گردد خصوصا آرد هایی که تیره تر می باشد.

نظر به اینکه رطوبت آرد سوخاری کاملا گرفته شده است از عمر طولانی برخوردار است ولی برای نگهداری باید حتما در جای خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری شود تا کپک نزند.

همچنین بهتر است این آرد در مکان مشخص در یخچال و به دور از خوراکی های طعم دار نگهداری شود تا بو و طعم سایر خوراکی ها را نگیرد و بهتر است آرد سوخاری در طول ۶ ماه مصرف گردد.

در صورت استفاده از آرد سوخاری برای پوشاندن گوشت یا سبزیجات مانده آرد سوخاری را جدا نگهداری کنید و از مخلوط کردن با مابقی آردها بپرهیزید در غیر اینصورت موجب کپک زدگی آرد می گردد.

توزیع‌ کنندگان آرد سوخاری خام

توزیع‌ کنندگان آرد سوخاری خام با توجه به تغییر ذائقه جامعه در سال های اخیر و استقبال از غذاهای سوخاری و سرخ شده استفاده از آرد سوخاری نیز افزایش یافته خصوصا که جوانان و بچه ها غذاهای ترد را بیشتر می پسندند.

اطمینان از کیفیت آرد سوخاری بسیار اهمیت دارد زیرا تشخیص سلامت آن در ظاهر آرد مشخص نیست به همین دلیل تهیه آن از مراجع معتبر مهم می باشد مجموعه ما از مراکز معتبری است.

که در این زمینه منحصرا ورود کرده و با تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید انواع آرد سوخاری، پودر سوخاری، مرینت،پودر سوخاری پولکی، ارد سوخاری طعم دار و ادویه دار و ارد سوخاری رنگی نموده ایم.

و همچنین با فروش آرد سوخاری عمده سعی در به صرفه کردن خرید محصولات خود نموده ایم و با بالا بردن کیفیت محصولات به صادرات آرد سوخاری نیز پرداخته ایم.

محصولات تولیدی شرکت علاوه بر کیفیت از تنوع برخوردار بوده و انواع پودر سوخاری مخصوص ناگت،شنیسل،همبرگر و فلافل و کباب و کتلت. کنتاکی. روکش ، آرد تمپورا، را نیز تولید نموده است.

تنوع محصولات و کیفیت مواد اولیه تولیدی شرکت موجب شده تا برندهای مطرحی چون آینز و پانکو با شرکت همکاری نماید. متقاضیان می توانند جهت همکاری با کارشناسان فروش شرکت مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *