تولید و فروش آرد سوخاری مرغوب

آرد سوخاری مرغوب

تولید و فروش آرد سوخاری مرغوب ، تولید کننده آرد سوخاری فله ، سایت فروش آرد سوخاری ، نمایندگی فروش آرد سوخاری ، خرید اینترنتی آرد سوخاری عمده.

تولید آرد سوخاری

تولید آردهای سوخاری از نان های حجیم مانند: نان باگت، نان همبرگر، نان جو و امثالهم می باشد. تولید آرد سوخاری با استفاده از بهترین مواد اولیه تاثیر فراوانی در کیفیت آرد سوخاری تولید شده خواهد گذاشت.
استفاده از ماشین آلات پیشرفته و بروز نیز از دیگر موارد موثر در مرغوبیت آرد سوخاری می باشد. آردهای سوخاری با برندهای زیادی در ایران تولید می شوند که هر کدام از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار هستند.

آرد سوخاری مرغوب

برندهای آرد سوخاری ایرانی

قیمت آرد سوخاری مرغوب

آرد سوخاری با بالاترین کیفیت از نوع به قیمت هر کیلو ۸۰۰۰ تومان به فروش می رسد. این آرد در رنگ سفید، نارنجی و طلایی تولید می شود که به صورت فله با وزن ۲۰ کیلوگرمی قابل خرید می باشد.
قیمت آرد سوخاری با پایین ترین کیفیت تولید شرکت های مختلف نیز از هر کیلو ۲۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان به بازار عرضه می شود که در اوزان ۱۰ کیلوگرمی، ۲۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی قابل سفارش می باشند.

آرد سوخاری مرغوب

نحوه فروش آرد سوخاری در شرکت پودر سوخاری آراد فود

خرید مستقیم از نمایندگی ها و یا مراکز فروش معتبر با قیمت درب کارخانه و زیر قیمت بازار سود قابل توجهی را برای مشتریان در بر خواهد داشت.
این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در زمینه فروش انواع پودر سوخاری ایرانی و خارجی می تواند نیاز عمده خریداران را با پایین ترین قیمت فراهم آورد.
مشتریان عزیز لازم است جهت ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت روز آرد سوخاری با واحد فروش این مرکز به شماره ۰۹۱۱۹۱۹۵۲۲۰ تماس حاصل نمایند.

آرد سوخاری مرغوب

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!