قیمت آرد سوخاری کیلویی | فروش عمده آن توسط بهترین مراکز پخش


آرد سوخاری به دلیل تنوع در طعم، کیفیت، و میزان مصرف دارای قیمت های متغیری می باشد. این محصولات توسط فروشگاه های اینترنتی به راحتی قابل خریداری است. در این سایت ها، تمامی ویژگی های تولید و فروش آرد سوخاری و پودر سوخاری قرار داده شده است. از جمله درجه کیفی محصول، تولید کننده، انواع بسته بندی های چندین گرمی و چند کیلویی، طعم های متفاوت آرد سوخاری از جمله، ساده، پاپریکا و…، و همچنین لیست قیمت محصول. قیمت آرد سوخاری کیلویی برای هر فروشنده متفاوت تعیین شده است. هم اکنون در سایت های بسیاری، فروش پودر سوخاری ۱ کیلویی، فروش آرد سوخاری ۱۰ کیلویی و بسته بندی های متفاوت دیگر در اختیار متقاضیان عزیز قرار گرفته است. خریداران می توانند تنها با مراجعه به سایت های معتبر از این قیمت ها مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایند.قیمت آرد سوخاری کیلویی | فروش عمده آن توسط بهترین مراکز پخش

انواع آرد سوخاری و پودر سوخاری

انواع آرد سوخاری و پودر سوخاری آرد سوخاری  و پودر سوخاری با روش ها و مراحل خاصی تولید شده و مصارف گوناگونی دارند. این محصولات دارای انواع مختلفی می باشند که در اینجا به چند نمونه از تنوع آن اشاره می کنیم:

  • آرد سوخاری ساده یا کلاسیک
  • آرد سوخاری پرک یا فلیک
  • آرد سوخاری پانکو
  • آرد سوخاری رنگی
  • پودر سوخاری طعم دار، پودر سوخاری با طعم تند
  • آرد سوخاری پولکی
  • آرد سوخاری تمپورا
  • پودر سوخاری کنجد دار

فرق آرد سوخاری و پودر سوخاری در میزان درشتی و یا خورد بودن ذرات آن ها می باشد. می توان به آرد سوخاری به کمک طعم دهنده های خانگی طعم جدید افزود. و یا به کمک ذرات نان خورد شده آن را تهیه کرد.

قیمت پودر سوخاری فله

قیمت پودر سوخاری فلهخرید پودر سوخاری فله، بسته بندی شده، در وزن ها و طعم های مختلف توسط فروشگاه های اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد. خریداران می توانند به میزان نیاز خود در بخش خرید محصول، از انواع آرد و پودر سوخاری خریداری نمایند. قیمت پودر سوخاری فله به قیمت آن بصورت خرده فروشی متفاوت است. افراد برای اطلاع از شرایط فروش  و قیمت محصولات می توانند به سایت های این فروشگاه ها مراجعه نموده، و طبق نیاز و مورد مصرف خود از این محصول به هر میزان دلخواه سفارش خرید عمده یا خرده دهند. بعلت استفاده های بسیار از پودر سوخاری در تولید غذاهای خوشمزه و سوخاری شده همچون مرغ، قارچ و… خرید فله این محصولات ، بیشتر توسط رستوران ها، فست فود و… انجام می گردد. خرید پودر سوخاری فله توسط رستوران دارها، آشپزخانه های صنعتی و… بسیار مقرون به صرفه می باشد. و افراد می توانند به راحتی از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش خرید خود را از هر نقطه ای از کشور ثبت نمایند.

فروش پودر سوخاری با طعم تند در بازار

فروش پودر سوخاری با طعم تند در بازارپودر سوخاری موجو در بازار از این جهت که توسط برندهای مختلفی تهیه و توزیع می گردد، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد. این محصولات از تنوع طعم نیز برخوردار می باشند. و بسته به مواد اولیه و طعم دهنده هایی که در آن استفاده می شود، مصارف مختلفی دارند. از جمله این محصولات طعم دار و پر فروش می توان به پودر سوخاری با طعم تند یا اسپایسی اشاره نمود. این نوع پودر را می توان از طریق سایت های اینترنتی  خریداری نمود که ضمانت معتبر سلامت کالا داشته، و برچسب مخصوص استاندارد محصول روی بسته بندی های آن موجود می باشد.

بزرگترین کارخانه پودر سوخاری در ایران

بزرگترین کارخانه پودر سوخاری در ایرانکارخانجات و فروشگاه های بسیاری در زمینه ی تولید انواع مواد غذایی و طعم دهنده ها در حال فعالیت می باشند. تولید پودر سوخاری در ایران نیز توسط برندهای مختلفی تولید و روانه ی بازار گردیده است. از جمله ی این کارخانجات می توان به کارخانه های بزرگ شهر تهران، شرکت پانیک سوخاری، شرکت سوخاری تردک و… اشاره نمود. بهترین و با کیفیت ترین انواع پودر سوخاری را می توان از طریق برند تولیدکننده ی آن تشخیص داد. در بازار بزرگ انواع مواد غذایی نیز می توان پودر سوخاری مرغوب را بصورت بسته بندی شده و یا فله با قیمت مناسب تهیه نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *