مرکز پخش آرد سوخاری مرغ


آرد سوخاری مرغ برای تهیه انواع سوخاری مرغ استفاده می شود که غذایی بسیار لذیذ است و در رستوران ها و فست فودی ها نیز زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. آرد سوخاری هم به صورت خانگی و هم صنعتی قابل تهیه است و نوع صنعتی آن باید دارای مجوز از وزارت بهداشت و نشان استاندارد باشد و در برندهای کوناگونی وجود دارند. شرکت ما به عنوان یکی از مراکز پخش آرد سوخاری مرغ فعالیت می کند و این محصول را به آسانی به دست مشتری می رساند.

مرکز پخش آرد سوخاری مرغ

همه چیز درباره آرد سوخاری

همه چیز درباره آرد سوخاری آرد های سوخاری در انواع مختلفی تولید می شوند و برای گوشت های مختلف ماهی، مرغ و … مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایایی که این ارد ها دارند ترد کردن گوشت و از بین بردن بوی زهم آن ها می باشد و همچنین به دلیل ترکیب شدن انواع مختلف ادویه جات می تواند طعم بی نظیری به غذا ببخشد و از ادویه هایی همچون پاپریکا، دارچین، فلفل، نمک، پودر آویشن و … تهیه می شوند و در کارخانه ها این مواد اسیاب شده و با هم مخلوط می شوند و مقداری ارد نیز به این مواد اضافه می شود که موجب چسبندگی هرچه بیشتر گوشت به ادویه جات می شود.

برای استفاده از این ارد ها باید ابتدا گوشت مورد نظر را در تخم مرغ بغلتانید سپس آن را در آرد گذاشته و در روغن داغ سرخ کنید و پس از زمان کوتاهی طلایی می شود که آماده سرو است. آرد های سوخاری کارخانه ای در انواع گوناگون درون بسته بندی های مختلفی وجود دارند و از نظر نرمی و زبری نیز با هم متفاوت اند و در ترکیب کردن ادویه ها نیز ممکن است زیاد و کم باشند.

در هنگام خرید می توانید به مواد اولیه تولید شده آرد سوخاری دقت کنید که با توجه به سلیقه شخصی خریداری کنید.همچنین این آرد ها علاوه بر مصرف در کشور خودمان به کشور های دیگر نیز صادر می شوند و آرد سوخاری صادراتی کیفیت بسیار بالایی دارد و صادرات آرد سوخاری یکی از راه های درامد کشور محسوب می شود که بازار فروش خوبی دارد.

تولیدکننده عمده آرد سوخاری مرغ

تولیدکننده عمده آرد سوخاری مرغ در کشور تولید کنندگان زیادی این آرد ها را به صورت عمده تولید می کنند و توسط مراکز فروش معتبر به دست مصرف کننده می رسانند. مجموعه ما با تحربه ای که در چند سال اخیر در خرید و فروش انواع محصولات غذایی کسب کرده است توانسته آرد ها را با کیفیتی مطلوب و به آسانی به فروش برساند و به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت می توانید این محصول را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *