پودر سوخاری پاپریکا خرید عمده

پودر سوخاری پاپریکا

پودر سوخاری پاپریکا توسط این مجموعه به صورت عمده به قیمت نمایندگی به فروش می رسد. پودر سوخاری پاپریکا یا پودر سوخاری نارنجی توسط تولیدکنندگان ایرانی و خارجی تولید و عرضه می شود. این محصول هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله از نمایندگی ها و یا مراکز پخش قابل خرید می باشد.

پودرسوخاری پاپریکا

همانطور که مستحضر هستید تولید اولیه پودرهای سوخاری از آرد نان می باشد. به این صورت که ابتدا نان حجیم مانند نان باگت و نان تست پخته می شود سپس با حرارت مجدد رطوبت نان گرفته می شود. در مرحله بعد نان ها باید آسیاب شوند و الک شوند تا دانه ها به صورت یکدست در بیایند. (به این عمل اصطلاحا مش بندی گفته می شود). بعد از این مرحله نوبت به اضافه کردن ادویه های گوناگون جهت تولید پودر سوخاری طعم دار می باشد. اگر قصد؛ تولید پودر سوخاری ساده باشد فقط درصد کمی نمک به جهت جلوگیری از نم گرفتن، اضافه می شود.

پودر سوخاری پاپریکا

موارد استفاده از پودر سوخاری پاپریکا

پابریکا نام لاتین فلفل دلمه ای قرمز می باشد که برای تهیه رنگ نارنجی به صورت طبیعی از این مواد غذایی، برای رنگ کردن پودر سوخاری استفاده می شود. به همین دلیل خیلی از افراد از پودر سوخاری نارنجی به جای پودر سوخاری پاپریکا نام می برند. این محصول هم به صورت دانه بندی درشت برای سرخ کردن انواع مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات، پاچینی، قارچ و پیاز مصرف می شود و هم به صورت پودری برای داخل مواد فلافل و کتلت قابل استفاده می باشد.

پودر سوخاری پاپریکا

مشخصات پودر سوخاری پاپریکا پانکو

همانطور که در بالا ذکر شد پودر سوخاری پاپریکا هم توسط تولیدکنندگان ایرانی و هم توسط تولیدکنندگان خارجی تولید می شود. پودر سوخاری پاپریکا پانکو، یکی از باکیفیت ترین محصولات پودر سوخاری در بین برندهای مختلف می باشد. مشخصات این محصول در جدول زیر قابل مشاهده می باشد:

نام محصولپودر سوخاری پاپریکا پانکو
کشور تولید کنندهویتنام
شرکت تولید کنندهسومی موتو
حالت محصولدرشت
رنگنارنجی
طعمبدون ادویه
نوع بسته بندینایلونی
وزن۲۰۰گرمی، ۱ کیلویی و ۱۰ کیلویی
محل نگهداریدر جای خشک و خنک
عکس محصوللیست قیمت پودر سوخاری پانکو

چگونگی خرید عمده پودر سوخاری پاپریکا

مشتریان عزیز می توانند با شماره تماس موجود در این وب سایت تماس حاصل نمایند تا از قیمت روز این محصول اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. گفتنی است که این شرکت ارسال بار در حجم عمده را از طریق باربری ها به سراسر کشور مهیا نموده است.

پودر سوخاری پاپریکا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!