پودر سوخاری مخصوص ماهی | خرید اینترنتی پودر سوخاری ماهی


پودر سوخاری مخصوص ماهی را شرکت های مختلفی در ایران تولید می نمایند و به بازار عرضه می دارند. با خرید اینترنتی پودر سوخاری ماهی، می توان در طعم ها و مزه های متنوعی این محصول را تهیه کرد. گفتنی است که خرید پودر سوخاری درشت هم از این طریق امکان پذیر می باشد. پودر سوخاری مخصوص ماهی | خرید اینترنتی پودر سوخاری ماهی

پودر سوخاری ماهی و تفاوت آن با سایر پودرهای سوخاری

پودر سوخاری ماهی و تفاوت آن با سایر پودرهای سوخاری اگر سری به فروشگاه های مواد غذایی و یا هایپرمارکت ها زده باشید حتما دیده اید در طبقات این فروشگاه ها پودرهای سوخاری متنوعی با طعم های مختلف در برندهای مختلف و قیمت های گران و ارزان چیده شده اند برای فروش به مشتریان.

تفاوت عمده این پودرها در ادویه هایی است که به کار برده می شوند. به طور مثال غذاهایی همچون ماهی و میگو بوی بسیار بدی دارند که اگر به درستی مزه دار نشوند تاثیر بسیار زیادی در طعم غذا ایجاد می کنند. از این رو در ترکیب همچون پودرهایی، ادویه های مخصوص مانند: پودر سیر فراوان، پودر پیاز، پودر آویشن، پودر پاپریکا و … وجود دارد که جدا از اینکه بوی زهم غذا را از بین می برد، طعم متفاوت و بینظیری نیز به غذا می دهد.

 اساس کار به همین شکل است؛ یعنی برای تهیه آرد سوخاری، نان ۲ بار تحت فرآیند پخت قرار می گیرد و تهیه آن به طور مستقیم از آرد معمولی امکان پذیر نیست. حتی در مواردی که بازار مصرف آرد سوخاری زیاد است، برخی نان ها برای تبدیل به آرد سوخاری، پخته می شوند. به هر حال، آرد سوخاری فقط با پخت مجدد نان به دست می آید. 

پخت نان در مرحله اول یک پخت عادی است ولی در مرحله دوم پخت هم طولانی تر است و هم حرارت ملایم تر. درواقع مرحله دوم پخت برای از دست رفتن باقیمانده آب و خشک شدن کامل نان به انجام می رسد. تغییر رنگی هم که در آن مشاهده می شود به دلیل واکنش میلارد و نیز کاراملیزه شدن است و هر چه مدت زمان پخت دوم در این نان ها بیشتر باشد، رنگ آرد تیره تر خواهد بود.

انواع پودر سوخاری

انواع پودر سوخاری

  • پودر سوخاری ساده
  • پودر سوخاری ادویه دار
  • پودر سوخاری رنگی
  • پودر سوخاری پانکو
  • پودر سوخاری ریز
  • پودر سوخاری کنتاکی
  • پودر سوخاری مرینت
  • پودر سوخاری پولکی 

  • آرد سوخاری انواع مختلفی دارد که  به موارد استفاده آن دسته بندی میشود:

    کاربرد آردهای سوخاری

    مهمترین کاربرد آرد یا پودر سوخاری در تهیه غذاهای سوخاری (breading or crumbing foods) است که از لذیذ ترین غذاهای خانگی با دستور پخت آسان است.

    از جمله این غذا ها میتوان به: انواع غذاهای سوخاری، مرغ سوخاری، ماهی، میگو، قارچ،کردون بلو، فلافل، کتلت، کروکت، ناگت،  و … استفاده کرد.

     

طرز استفاده از پودر سوخاری ماهی:

طرز استفاده از پودر سوخاری ماهی: روش کار بسیار ساده است به این ترتیب که:

  1. ابتدا تکه های ماهی را شسته و پس از خشک کردن در مقداری آبلیمو و نمک به مدت نیم ساعت تا یک ساعت در یک ظرف دربسته در یخچال قرار داده تا مزه دار شود.
  2. سپس این تکه ها را در تخم مرغ زده و در پودر سوخاری مخصوص ماهی کاملا آغشته کنید.
  3. برای اینکه پودر سوخاری پوشش بیشتری داشته باشد مرحله ۲ را می توانید مجددا تکرار نمایید.
  4. ماهی را در روغن فراوان با حرارت متوسط سرخ کنید.
  5. رای تهیه آرد سوخاری از نان‌های معمولی نیز می‌توانید استفاده کنید اما آردی که با استفاده از نان‌های حجمی تهیه می‌شود، طعم بهتری دارد.
  6. بهترين پودر سوخاري پودری است که از کناره‌های نان تست تهيه مي‌شود. همان‌طور که گفته شد، شما مي‌توانيد از نان تست بيات شده کامل هم استفاده کنيد ولي قسمت‌های کناری نان، پودر خوشمزه‌تری به شما می‌دهد.
  7. آرد سوخاری خانگی به هر روشی که تهيه شده باشد، بايد آن را درون ظرف دربسته ریخته و در يخچال نگهداري کنيد.
  8. در بيشتر موارد، تشخيص فساد آرد سوخاری توسط افراد عادی امکان پذير نيست ولي اگر بخواهيم مشخصه‌ای برای اين موضوع در نظر بگيريم، داشتن بوی خاصي که اصطلاحا به بوي “نا” موسوم است به معنای فاسد شدن آرد سوخاری است. اگر آرد سوخاري بوي کهنگی و نا بدهد، بهتر است استفاده نشود.
  9. توصیه ما به شما این است که آرد سوخاری را به صورت ساده و بدون طعم نگهداری کنيد، چراکه ممکن است داخل هر غذایی، ترکيب متفاوتی به کار برود.
  10. اگر می‌خواهید از ادویه در آرد سوخاری استفاده کنید، سعی کنید از ادویه‌جاتی که تازه سابیده شده‌اند استفاده کنید که عطر قوی‌تر و بهتری دارند.

چگونگی خرید اینترنتی پودر سوخاری

آرد سوخاری” یا “پودر سوخاری فرآورده ای غذایی است که از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. در اصل آرد سوخاری تشکیل شده از ذرات کوچک،پودر یا آرد نان است. با این تفاوت که آرد یا پودر سوخاری خشک و برشته میشود. این پودر نان در ایران به نام آرد سوخاری شناخته میشود و دلیل استفاده از این نام ، کاربرد این فرآورده در غذاهایی است که ابتدا با آرد یا پودر سوخاری پوشش داده شده و سپس سرخ میشوند است . انواع مختلف آرد سوخاری براساس:شکل و اندازه ذرات،رنگ و طعم آنها دسته بندی میشوند.

چنانچه تمایل دارید تا به صورت اینترنتی اقدام به خرید پودر سوخاری کنید می توانید با شماره تماس موجود بر روی این وب سایت با واحد فروش این شرکت ارتباط گرفته و یا همچنین با نمایندگی فروش پودر سوخاری معتبر تا از قیمت روز پودر سوخاری و دریافت لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات اقدام نمایید.

پودر سوخاری یا آرد سوخاری معمولاً از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. این نان‌ها به شکلی در برابر گرما قرار می‌گیرند که نم آنها از بین برود و به صورت خشک برون آیند. آرد سوخاری و نان سوخاری دو فراورده از یک خانواده هستند. این نان در اثر حرارت مجدد، رطوبت خود را از دست می‌دهد و خشک، قهوه‌ای و برشته می‌شود.

مزیت خرید اینترنتی:

مزیت خرید اینترنتی:

همچنین می توانید از نان سنگک هم استفاده کنید و نان های بیات شده سنگگ را به روشی که در ادامه آموزش داده ایم پودر کنید و به شکل ترکیب ۱/۲ با آرد سوخاری سفید استفاده نمایید

در قدم اول برای تهیه آرد سوخاری نان های بیات شده یا حتی نان های تازه ای که اضافه دارید را خرد کنید

اگر از نان تست استفاده می کنید لبه های آن را بگیرید

از هر نانی که استفاده می کنید آنها را به تکه های ۵ سانتی متری خرد نمایید

برای تهیه آرد سوخاری از این مرحله به ۲ روش می توانید عمل کنید :

نانهای خرد شده را داخل فر تُست کنید و سپس پودر نمایید

در هنگام طبخ به پودرسوخاری نمک ، فلفل و ادویه های مورد نظر را اضافه نمایید اگر پودر سوخاری زعفرانی دوست دارید کافیست در هنگام طبخ مقداری زعفران به آن اضافه کنید.

پودر سوخاری را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید .

در ضمن باید بدانید فرق آرد سوخاری و پودر سوخاری در این میباشد که آرد سوخاری خیلی ریز هست ولی پودر سوخاری درشت تر هست و پودر این محصول خوشمزه تر نیز می باشد.

 

قیمت پودر سوخاری فلفلی

قیمت پودر سوخاری فلفلیپودر سوخاری فلفلی یکی از پر فروش ترین آردهای سوخاری درخواستی از جانب رستوران دارها، فست فودی ها، صنایع تولید غذاهای آماده و نیمه آماده می باشد.

این پودر ترکیبی از پودر سوخاری ساده با ترکیب فلفل زیاد می باشد. 

غذاهای سوخاری لذیذ و خوشمزه هستند و مدت زمان تهیه آنها نیز کوتاه است ، غذاهای سوخاری مورد علاقه کودکان و نوجوانان است و برای خانواده هایی که می خواهند مصرف فست فودها را به حداقل برسانند بهترین جایگزین است .

 

در تهیه غذاهای سوخاری از گوشت های مرینیت شده یا سبزیجات می توان استفاده نمود به شکل ساندویچ های خوشمزه آنها را سرو کرد.برای تهیه غذاهای سوخاری به پودر سوخاری با کیفیت و خوش طعم نیاز دارید و اگرسوخاری ها را با پودر سوخاری با کیفیت تهیه نمایید و به روش صحیح سرخ کنید. 

 

بسیار خوش طعم و لذیذ و ترد خواهند شد. پودرسوخاری را به شکل آماده از بازار می توان تهیه نمود اما از آنجا که نسخه خانگی هر محصول خوراکی با کیفیت تر است در این مقاله پرنیان تهیه پودر سوخاری در منزل را به روشی ساده و به شکل مرحله به مرحله آموزش داده ایم. در ادامه همین مطلب با پرنیان همراه شوید و تهیه پودر سوخاری در منزل را به شکل تصویری آموزش ببینید

 

مرغوب ترین پودر سوخاری

مرغوب ترین پودر سوخاری

نانها را با دستگاه غذاساز قوی پودر کنید و سپس داخل سینی فر تُست نمایید

اگر غذاساز قوی ندارید ایتدا نان ها را تُست کنید ، برای این کار فررا با حرارت۲۵۰ سانتی گراد گرم کنید و نان ها را داخل سینی فر بریزید و داخل فر در طبقه وسط بگذارید . بعد از حدود ۲۰تا ۳۰ دقیقه نانها کاملا خشک و تُُست شده اند سپس نان ها را با دستگاه غذاساز یا حتی هاونگ دستی خرد کنید

در روش دوم نان های خرد شده را داخل غذاساز بریزید تا پودر شوند

  بعد از تُست کردن پودر سوخاری باید به کیفیت زیر برسد

سپس بگذارید تا پودر از گرما بیفتد و به دمای محیط برسد تا برای یسته بندی آماده شود ، پودر سوخاری را داخل شیشه تمیز و خشک بریزید و درب آن را محکم ببندید تا هوا به پودر سوخاری نفوذ نکند 

برای سوخاری کردن انواع مرغ ، ماهی ، میگو و سبزیجات از این پودر سوخاری می توان استفاده نمود

طرز تهیه پودر سوخاری زعفرانی

طرز تهیه پودر سوخاری زعفرانی

در شروع کار باید این نکته را بیان کنیم که تهیه پودر سوخاری از نان های بیات امکان پذیر است پس هم از دورریز نان جلوگیری می شود و هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود بنابراین یادگیری تهیه پودر سوخاری در منزل یک روش بسیار عالی صرفه جویی اقتصادی و همین طور جلوگیری از اسراف خواهد بود 

نان مناسب برای تهیه پودر سوخاری نان های سفید هستند در واقع نان تست ، نان باگت یا نان همبرگر که با آرد سفید تهیه می شوند بهترین نان برای تهیه آرد سوخاری هستند

اگر از این نان ها اضافه می آورید به روش زیر عمل کنید تا آرد سوخاری با کیفیت داشته باشید

 امیدواریم از این نکات آموزشی استفاده لازم را برده باشید و با هر روشی که دوست دارید، بتوانید یک آرد سوخاری خانگی مرغوب،‌سالم و با کیفیت تهیه کنید و از خوردن غذاهای سوخاری با آردی که خودتان تهیه کرده‌اید، لذت ببرید. نوش جان.

فروش آرد سوخاری ۳۰۰ گرم

فروش آرد سوخاری 300 گرمآرد سوخاری را فروشگاه های متعددی در ایران، در بسته بندی های گوناگونی عرضه می دارند. هر کدام از این بسته ها، حاوی مقدار معینی از آرد می باشند که بر همان اساس نیز به فروش گذاشته می شوند. برای مثال شما اگر به دنبال این هستید که آرد سوخاری ۳۰۰ گرمی را به دست آورید، نیاز است که سری به فروشگاه های محصولات غذایی بزنید. در این فروشگاه ها، در برندها و طعم های مختلفی این محصول ارائه می شود.

در کنار این، انواع پودر سوخاری را می شود در این وزن به دست آورد. شما قادر خواهید بود که پودر سوخاری مرغ را هم در بسته های مخصوصی تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. اما تنها در این وزن پودرهای سوخاری عرضه نمی شوند، بلکه آن ها را می توان در این اوزان هم تهیه نمود:

  • پودر سوخاری در وزن ۲۰۰ گرمی
  • پود سوخاری در وزن ۲۵۰ گرمی
  • پودر سوخاری با وزن ۵۰۰ گرمی
  • پودر سوخاری با وزن ۱۰۰۰ گرمی
  • و غیره

معرفی انواع پودر سوخاری درشت موجود در بازار

معرفی انواع پودر سوخاری درشت موجود در بازاریکی از انواع پودرهای سوخاری، نوع درشت آن است که به آن پولکی هم می گویند. این نوع از محصول را شرکت های مختلفی در این تولید می نمایند و در بسته بندی های متفاوتی وارد بازار می کنند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های مختلفی، این نوع از محصول را از نزدیک مشاهده کرده و اقدام به خرید آن بنمایید.

قابل یاد آوری می باشد که انواع مختلفی از این پودر، بر اساس طعم و رنگ تقسیم بندی می شوند. شاید شما هم با مراجعه به رستوران ها متوجه شده باشید که آنان از این گونه پودر استفاده می کنند. این نوع از محصول، بر را می شود به راحتی در خانه هم تهیه کرد. البته روش آن تا اندازه ای فرق می کند که آن هم هنگام الک کردن است.

خلاصه این که این نوع از محصول را در هر طعمی که خواسته باشید، می توانید از بازار تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید و با آن غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذی بپزید.

پودرهای سوخاری عموماً به عنوان خوشمزه کننده غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت روز انواع پودر سوخاری درشت

قیمت روز انواع پودر سوخاری درشت اگر به دنبال این هستید تا تازه ترین قیمت پودر سوخاری درشت را به دست آورید، نیاز است که سری به بازارهایی بزنید که این محصول را عرضه می دارند. در این جا باید به این نکته اشاره کرد که این محصول را بر اساس یک سری از موارد تعیین قیمت می کنند.

این موارد عبارتند می باشند از: نوع بسته بندی، نوع کیفیت محصول، برندی که آن را تولید کرده و سایر موضوعات دیگری که می توان نقش اساسی روی تعیین نرخ داشته باشد. در کنار این مسائل، شیوه خرید و فروش هم روی قیمت ها تأثیر مستقیمی دارد.

اگر شما پودر سوخاری نارنجی را به صورت کلی تهیه کنید، طبعاً ارزان تر از نوع جزئی تمام خواهد شد. همچنین پودر سوخاری ایرانی هم نسبت به نوع خارجی آن که در بازار به وفور پیدا می شود، ارزان تر است.

خرید پودر سوخاری با قیمتی عالی

خرید پودر سوخاری با قیمتی عالیبرای تهیه پودر سوخاری با قیمت های استثنایی، می توان به فروشگاه هایی سر زد که این گونه از محصول را به صورت کلی عرضه می دارند. از آنان می شود که به گونه فله ای هم محصول را تهیه کرد. البته در این زمینه باید توجه داشت که پودر کاملاً تمیز و عاری از هر گونه خس و خاشاکی باشد.

با همه این ها، توصیه ما به شما این است که سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید. در این فروشگاه ها پودر سوخاری پفکی، درشت، نارنجی و آرد شده را می توانید با نرخ های بسیار مناسبی به دست آورید.

راهنمای خرید پودر سوخاری درشت از نمایندگی

راهنمای خرید پودر سوخاری درشت از نمایندگییکی از راه هایی که خرید پودر سوخاری درشت را می توان انجام داد، این است که به نمایندگی های مراجعه کنیم.

بیشتر شرکت های تولیدی و وارداتی در شهرهای مختلفی از کشورمان، نمایندگی هایی را ایجاد می کنند. البته آن ها بیشتر به صورت عمده محصولات شان را عرضه می دارند. در کل، برای خرید چنین محصولی می توان به راحتی شعبه های برندهای معروف را پیدا کرد و اقدام به خرید کالا نمود.

باید گفت که این نوع از محصول را شرکت های صنعتی به گونه بسته بندی شده عرضه می دارند که هر یک از آن ها دارای مزه های متفاوتی هستند.

شرکت های تولید کننده پودر سوخاری

شرکت های تولید کننده پودر سوخاریدر ایران، شرکت های مختلفی را می توان پیدا کرد که انواع پودر سوخاری را تولید می نمایند. این شرکت ها عموماً در بسته های کاملاً بهداشتی و سر بسته، کالای شان را وارد بازار می نمایند و به فروش می رسانند.

آن ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند، سعی می نمایند تا محصولاتی در خور توجه و بسیار لذیذ را تولید کنند. می شود با مراجعه به فروشگاه های متعددی که در خصوص فروش محصولات غذایی فعالیت می نمایند، محصولات این کارخانه ها را یافت و خریداری شان کرد.

عموماً شرکت هایی که در کار تولید مواد غذایی هستند، این محصول را هم تولید می کنند.

مراکز عرضه عمده پودر سوخاری در تهران

مراکز عرضه عمده پودر سوخاری در تهراندر مناطق مختلفی از تهران، مراکزی را می توان پیدا کرد که در آن پودر سوخاری خانگی و صنعتی، به شکل عمده عرضه می شود.

از این مراکز می توان بهترین مارک پودر سوخاری ایرانی را هم تهیه کرد. عمدتاً برای خرید کلی این محصول، رستوران داران، فست فودی ها و فروشندگان جزئی در بازار اقدام می کنند. آنان برای این که بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند، رجوع به خرید عمده می نمایند.

در هر صورت، بازارهای گوناگونی در پایتخت کشورمان وجود دارند که پودر سوخاری را عرضه می دارند.

فروش ویژه پودر سوخاری زیر قیمت بازار

فروش ویژه پودر سوخاری زیر قیمت بازارگاهی در بازار به عرضه کنندگانی بر می خوریم که فروش ویژه پودر سوخاری را اعلام کرده اند. به این ترتیب می شود با مراجعه به آنان، بهترین نوع محصول را با نرخ های بسیار مناسبی تهیه کرد.

این گونه از ارائه دهندگان، حتی زیر قیمت بازار هم محصولات خود را به فروش می رسانند. در پهلوی فروشگاه های سطح شهر، برخی از سایت های اینترنتی را هم می شود با جستجویی ساده پیدا کرد با ارائه تخفیف های ویژه، این نوع از خوراکی خوشمزه را با نرخ های بسیار مناسبی عرضه می دارند.

به این ترتیب می شود، پودر سوخاری مودر نظر خود را در هر حجمی که می خواهیم، قیمت ارزان به دست آوریم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!