مراجع توزیع پودر سوخاری رنگی


پودر سوخاری رنگی از انواع پودر های سوخاری می باشد که مورد مصرف خانوار ها و هم در فست فود و رستورانها مورد استفاده قرار می گیرد. پودر سوخاری اولین بار سال ۱۳۹۰ توسط جوزف لی در امریکا اختراع شد. بعد ها با پیشرفت تکنولوژی انواع طعم ها و رنگ های پودر سوخاری نیز به بازار عرضه گشت. امروزه اغلب غذاهاییکه ما تهیه می کنیم یکی از مواد اصلی اش پودر سوخاری می باشد. پودر سوخاری در انواع رنگ ها و در بسته بندی های استاندارد در فروشگاه ها یافت می شود.

مراجع توزیع پودر سوخاری رنگی

موارد کاربرد پودر سوخاری رنگی

موارد کاربرد پودر سوخاری رنگی پودر سوخاری دارای انواع متفاوت می باشد یا بصورت کاملا ریز یا پودر سوخاری درشت در بازار عرضه می گردد. همچنین در رنگها متفاوت نیز پیدا می شود. پودر سوخاری رنگی یکی از انواع خوش طعم و جذاب پودرهای سوخاری می باشد.انواع پودر سوخاری رنگی عبارتند از

  1. پودر سوخاری سفید
  2. پودر سوخاری نارنجی
  3. پودر سوخاری زرد
  4. پودر سوخاری قهوه‌ای
  5. پودر سوخاری طلایی

این پودر های سوخاری رنگی دارای بسته بندی معتبر با تنوع مقدار از ۲۰۰گرمی تا پودر سوخاری کیلویی می باشد. البته هر رنگ پودر سوخاری رنگی برای خود کاربرد متفاوتی دارد. ولی در کل پودر سوخاری رنگی برای سوخاری کردن مرغ، ماهی و شینسل گاهی هم قارچ استفاده می شود. همچنین برای تهیه انواع همبرگر، کباب لقمه، فلافل و پیاز ، کلم بروکلی و دیگر موارد سرخ کردنی دیگر استفاده می شود.

رنگی بودن این پودر ها بخاطر اضافه کردن انواع چاشنی ها، رنگ دهنده و ادویه های طبیعی می باشد. برند های معتبر از افزودنی های صنعتی استفاده نمیکنند. بطور مثال از زرد چوبه، سماق،زعفران، کاری و انواع فلفل بهره می برند. پودر های سوخاری رنگی علاوه بر زیبا کردن غذا باعث خوش طعم شدن و ترد شدن آن می شود. بسیار مورد توجه آشپزها و رستوران داران می باشد.

خرید بدون واسطه پودر سوخاری رنگی

خرید بدون واسطه پودر سوخاری رنگی برای اینکه بتوانید بدون واسطه و مستقیما از شرکت فروش پودر سوخاری را تهیه کنید، بهترین روش خرید اینترنتی می باشد. شما با مراجعه به سایت های فروش پودر سوخاری براحتی و بدون دردسر میتوانید هر نوع پودر سوخاری کیلویی و گرمی را تهیه کنید. در این سایت ها تمامی اطلاعات مربوط به پودر سوخاری و انواع آن ثبت می شود.

تاریخ تولید، تاریخ انقضا، وزن، طعم دهنده ها و رنگ دهنده ها، شماره ثبت وزارت بهداشت، نشانه استاندارد، نام شرکت و آدرس و قیمت محصول بطور کامل درج شده است. اگر شما خرید اینترنتی داشته باشید و از سایت معتبر خرید داشته باشید مطمعن باشید قیمت آن پایین تر از نرخ بازار خواهد بود. چون واسطه ها را حذف کرده و مستقیما از شرکت پخش و توزیع پودر سوخاری محصول خود را تهیه می فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *