لیست قیمت پودر سوخاری پانکو وارداتی

قیمت پودر سوخاری 200 گرمی سفید پانکو

لیست قیمت پودر سوخاری پانکو وارداتی این روزها دستخوش تغییرات زیادی شده است. این محصول به دلیل وارداتی بودن، تابع نرخ روز ارز می باشد که این امر موجب افزایش قیمت پودر سوخاری پانکو در این ایام شده است. این محصول به صورت عمده در بسته های ۲۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۱ کیلویی و ۱۰ کیلویی به فروش می رسد.

لیست قیمت پودر سوخاری پانکو

پودر سوخاری پانکو ایرانی یا وارداتی؟

تولید انواع پودر سوخاری از جمله پودر سوخاری پانکو (panko) یا درشت در کشور ما در حال تولید و توسعه می باشد. بسیاری از تولیدکنندگان صنعت پودر سوخاری به دلیل فروش بالا و استقبال مشتریان از پودرهای سوخاری پانکو، به این نتیجه رسیده اند تا این محصول پرطرفدار را نیز به سبد کالای خود اضافه نمایند. این پودر سوخاری کاربرد وسیعی در آشپزخانه های صنعتی و رستورانها دارد.

لیست قیمت پودر سوخاری پانکولیست قیمت پودر سوخاری پانکو

این محصول همچنین در کشورهای دیگر نیز تولید می شود. کارخانه تولیدی پودر سوخاری پانکو وارداتی در ویتنام می باشد و از آنجایی که نمونه اولیه این محصول در این کشور تولید و شناخته شده است بنابراین نمی توان انتظار داشت پودر سوخاری پانکو ایرانی قابل رقابت با پودر سوخاری پانکو وارداتی باشد.

انواع محصولات پانکو وارداتی

لیست قیمت پودر سوخاری پانکو وارداتی

همانطور که گفته شد لیست قیمت پودر سوخاری پانکو وارداتی بر اساس نرخ روز ارز، دچار تغییرات می شود. در طی این مدت کوتاه شاهد افزایش دو برابری قیمت این محصول بوده ایم که تاجران و خریداران عمده پودر سوخاری را به تکاپو انداخته تا در پی خرید با حجم بالا باشند. در حال حاضر قیمت فروش عمده محصولات این شرکت به قیمت نمایندگی به شرح زیر می باشد:

لیست قیمت محصولات پانکو

 ردیف کد کالا نام کالا وزن/گرم تعداد در کارتن قیمت فروش هر بسته (ریال) قیمت کارتن (ریال)
۱۳۱۰پودر سوخاری ساده۱۰۰۰۱۰۳۱۲۰۰۰۳۱۲۰۰۰۰
۲۳۱۱پودر سوخاری تند۱۰۰۰۱۰۳۵۳۰۰۰۳۵۳۰۰۰۰
۳۳۱۲پودر سوخاری نارنجی۱۰۰۰۱۰۳۲۸۰۰۰۳۲۸۰۰۰۰
۴۳۱۳پودر سوخاری ساده۱۰۰۰۰۱۲۹۶۰۰۰۰۲۹۶۰۰۰۰
۵۳۱۴پودر سوخاری نارنجی۱۰۰۰۰۱۳۱۲۰۰۰۰۳۱۲۰۰۰۰
۶۳۱۵پودر سوخاری ساده۲۰۰۴۸۷۱۰۰۰۳۴۰۸۰۰۰
۷۳۱۶پودر سوخاری تند۲۰۰۴۸۷۳۵۰۰۳۵۲۸۰۰۰
۸۳۱۷پودر سوخاری نارنجی۲۰۰۴۸۷۳۵۰۰۳۵۲۸۰۰۰
۹۳۱۸آرد تمپورا۵۰۰۲۰۱۱۷۰۰۰۲۳۴۰۰۰۰

نحوه خرید پودر سوخاری پانکو از نمایندگی

مشتریان و خریداران عمده این محصول می توانند جهت خرید، از طریق راه های ارتباطی موجود در این وب سایت با کارشناسان فروش این مرکز تماس حاصل نمایند. همچنین این شرکت امکان ارسال بار از تهران به سایر نقاط کشور را فراهم نموده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!