قیمت پودر سوخاری خارجی


قیمت پودر سوخاری خارجی که در این مرکز به فروش می‌ رسد بسیار مناسبتر از دیگر مراکز فروش این محصول می باشد، به این خاطر که فروشندگان این محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نموده و آن ها را با درصد سود اندکی به فروش می‌ رسانند و همین موجب شده که مشتریان بسیاری برای خرید پودر سوخاری عمده به این مرکز مراجعه نمایند.

قیمت پودر سوخاری خارجی

روش تهیه پودر سوخاری خانگی

روش تهیه پودر سوخاری خانگی برای تهیه پودر سوخاری در خانه باید از نان های حجیم شده استفاده نمود با استفاده از نان های باگت خشک شده حجیم شده می‌توانید پودر سوخاری بسیار خوش طعمی را در منزل  تهیه نمایید.

برای تهیه محصولات ابتدا باید نان های خشک شده را به خوبی آسیاب کرده سپس به آن ها ادویه‌ هایی مثل ادویه کاری، گشنیز، فلفل و زردچوبه اضافه کنید و آن را به خوبی با هم ترکیب نمایید.

از این پودرها برای تهیه انواع غذاهایی همانند شنیسل و یا مرغ سوخاری نیز استفاده می شود.

اگر شما این خوراکی را در منزل تهیه کنید می توانید مقدار خرد شده آن را به دلخواه انتخاب کنید. معمولا نوع بسته بندی شده این محصولات به صورت آماده در بازار موجود می باشند که اگر امکان تهیه آن را در منزل ندارد می توانید محصولات آماده آن را از نمایندگی های فروش ما تهیه نمایید.

توزیع کننده پودر سوخاری خارجی

توزیع کننده پودر سوخاری خارجی توزیع کننده پودر سوخاری خارجی با فروش مستقیم این محصولات موجب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند با حذف واسطه ‌ها و دلال ‌ها محصولی مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند و از پرداخت برخی هزینه های اضافه مانند هزینه حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری محصول در انبار معاف گردند.

فروشندگان از درآمد حاصل از فروش پودر سوخاری بسیار راضی و خرسند می باشند و عنوان می کنند که با فروش این محصول کسب و کارشان رونق گرفته و درآمد آن ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

این نوع پودرها به دو صورت فله‌ ای و  بسته بندی شده به فروش می رسد، که افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود هر مقدار از این کالا را که می‌ خواهند خریداری نمایند. بهتر است در هنگام خرید به تاریخ تولید درج شده بر روی بسته بندی کالا توجه ویژه ‌ای داشته باشید تا بتوانید محصولی تازه و مرغوب را خریداری نمایید.

صادرکنندگان که به صادر نمودن این خوراکی مشغول می باشند از درآمد حاصل از صادرات این کالا راضی هستند و صادرات این محصول به کشورهای همسایه و آسیایی سبب رونق چرخه اقتصادی و ارزآوری برای کشور شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *