قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا فلفلی

قیمت پودر سوخاری دانه درشت

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا فلفلی در نمایندگی ها، فروشگاه های اینترنتی، هایپرمارکت ها به صورت عمده و جزئی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. انواع پودر سوخاری هاتی کارا در شرکت کیان باداس با نام تجاری هاتی کارا واقع در شهر تهران تولید و بسته بندی می شود.

گفتنی است این شرکت از سال ۱۳۸۶ محصولات خود را با چندین برند با نام های تجاری: هاتی کارا| بونیتو| رویال| هاتی نودل تولید و بسته بندی می نماید که برند هاتی کارا نسبت به سایر برندهای این مجموعه شناخته شده تر می باشد.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

انواع محصولات شرکت هاتی کارا

  • انواع ادویه جات
  • غلات
  • غذاهای نیمه آماده
  • عصاره و چاشنی ها
  • انواع پودر دسر و ژله
  • پودر سوخاری
  • قند و شکر

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

پودر سوخاری هاتی کارا

پودرهای سوخاری هاتی کارا در بسته های جعبه ای با وزن ۳۰۰ گرمی تولید و به فروش می رسند. تفاوت پودر سوخاری ساده و فلفلی در ادویه و سایز دانه بندی می باشد. پودر سوخاری ساده؛ فاقد هر گونه ادویه بوده و به صورت دانه ریز یا آردی می باشد. اما پودر سوخاری فلفلی هاتی کارا دارای ادویه فلفل بوده و به صورت دانه درشت تهیه و تولید می گردد.

روش تولید پودر سوخاری صنعتی

پودرهای سوخاری بسته بندی و فله که در بازار به فروش می رسند از نان های حجیم مانند: نان باگت، نان همبرگر، نان تست، نان سفید تولید می شوند. زیرا تولید اولیه پودر سوخاری از آرد سفید امکان پذیر نمی باشد. ( آردی که در تهیه این نان ها استفاده می شود حدود ۸۰ درصد از آرد گندم می باشد). بنابراین ابتدا باید نان سوخاری تهیه شود. این نان ها بعد از پخت؛ مجددا حرارت داده می شوند تا کاملا خشک و برشته شوند و آماده شوند برای آسیاب شدن.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

اندازه و یا سایز پودر سوخاری (یعنی درشت یا ریز بودن ) بستگی به نوع الک کردن و مصرف پودر سوخاری دارد. پودر سوخاری باکیفیت و استاندارد پودری است که در اثر حرارت به رنگ قهوه ای روشن در بیاید نه استفاده از رنگ های صنعتی.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

طرز تهیه پودر سوخاری خانگی

  1. برای تهیه آرد سوخاری به روش خانگی ابتدا باید تکه های سالم و بدون کپک نان و خمیر نان را جدا کنید و سپس اقدام به خرد کردن این نان‌ها با دست کنید.
  2. تکه های کوچک نان را درون سینی بزرگی ریخته و در هوای آزاد قرار دهید تا کاملا خشک شود. (نان ها روی هم قرار نگیرند)
  3. بعد از اینکه تکه های نان کاملا خشک و برشته شدند آنها را باید آسیاب کنید.
  4. بعد از اینکه نان ها پودر شدند، باید آنها را الک کنید تا دانه های یکدست داشته باشید. (تکه های درشت را دوباره آسیاب کنید).
  5. حال ادویه های دلخواه را اضافه نمایید و برای اینکه رطوبت باقی مانده از بین برود و آرد رنگ بهتری بگیرد مجددا آرد سوخاری را به همراه ادویه ها حرارت دهید.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارابرای نگهداری این آرد از شیشه تمیز دردار استفاده نمایید و در یخچال نگهداری کنید.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارااز این آرد می توانید در تهیه ماهی سوخاری، مرغ سوخاری، میگو برگر و … استفاده نمایید.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا در دو مدل ساده و فلفلی به قیمت ۵۸۰۰ تومان از طریق این وب سایت یا نمایندگی شرکت هاتی کارا به فروش می رسد. اگر قصد خرید این محصول را داشتید می توانید با راه های ارتباطی موجود در این وب سایت با ما ارتباط بگیرید.

قیمت خرید پودر سوخاری هاتی کارا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!