قیمت توزیع آرد سوخاری سیب زمینی


آرد یکی از مهم ترین محصولات غذایی در زندگی همه ی انسان ها از گذشته های دور تا امروز بوده است که معمولا از گندم تهیه و برای پخت نان مورد استفاده قرار می گیرد آرد ها انواع مختلفی دارتد که آرد سوخاری یکی از آن ها است آرد سوخاری سیب زمینی نیز یکی از انواع آرد سوخاری می باشد که در بازار وجود دارد قیمت توزیع آرد سوخاری سیب زمینی معمولا در طی زمان یکسان نمی ماند و در حال تغییر کردن است.

قیمت توزیع آرد سوخاری سیب زمینی

مقایسه انواع آرد سوخاری از نظر کاربرد

مقایسه انواع آرد سوخاری از نظر کاربرد آرد سوخاری معمولا از نان های حجیم شده تهیه می شود به این صورت که با قرار دادن نان ها در برابر حرارت رطوبت آن ها کاملا گرفته می شود سپس در خرد کن و آسیاب خرد می شود. همان طور که گفته شد آرد های سوخاری نیز انواع مختلفی دارند که تفاوت های آن ها در اندازه ای است که پس از خشک شدن در خرد کن خرد می شود و هم چنین طعم آن ها منحصر به فرد می باشد.

از جمله انواع مختلف آرد های سوخاری آرد سوخاری ساده یا کلاسیک است که برای ترد کردن انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که انواع مختلف آن در بارار موجود است. یکی دیگر از انواع پودر های سوخاری پودر سوخاری رنگی است که در رنگ های مختلف تولید می شود و هر کدام از رنگ های مختلف آن در موارد متفاوتی کار برد دارد.

نوع دیگر پودر سوخاری پرک است که برای سرخ کردن مواد غذایی هم چون مرغ و ماهی و میگو و غیره بیش تر کار برد دارد و پودر سوخاری طعم دار که برای از بین بردن بو استفاده می شود. از جمله انواع درگر پودر های سوخاری نیز می توان اشاره کرد به پودر سوخاری کنجدی، تمپورا، پولکی و پانکو که هر کدام کار برد خاصی دارد و با دیگر انواع تفاوت هایب دارد.

صادر کنندگان آرد سوخاری سیب زمینی

صادر کنندگان آرد سوخاری سیب زمینی عرضه آرد سوخاری از شرکت های تولید کننده ی این محصول به سوی بازار ها و فروش گاه های مواد غذایی انجام می شود و با توزیع در نقاط مختلف در دست رس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

آرد سوخاری پرک نارنجی نوعی آرد سوخاری است که رنگ دانه های آن نارنجی است و برای سرخ کردن ماهی، مرغ و میگو مورد استفاده قرار می گیرد و باعث ترد شدن غذا می شود. صادر کنندگان آرد سوخاری سیب زمینی این محصول را در انواع و اندازه های مختلف بسته بندی کرده و به سایر کشور هایی که تقاضا کننده ی این محصول هستند صادر می نمایند.

برای خرید انواع مختلف آرد سوخاری می توان به فروش گاه های متعددی که در سطح همه ی شهر ها وجود دارد مراجعه کرد و نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *