قیمت بهترین پودر سوخاری مرغ پانکو

خرید پودر سوخاری مرغ

قیمت بهترین پودر سوخاری به صورت عمده از نمایندگی ها به صورت دست اول با قیمت ارزان تری به فروش می رسد. پودر سوخاری پانکو اصل محصول کشور ویتنام در بسته های ۲۰۰ گرمی و یک کیلویی تولید و به فروش می رسد. برند ها و شرکت های متفاوتی وجود دارند که می کوشند تا انواع پودر های سوخاری را جهت خوشمزه کردن مرغ و ماهی تولید نموده و با قیمت های کاملا رقابتی و مناسب به دست مشتریان برسانند. همچنین تولیدکنندگان بسیاری در ایران انواع پودر سوخاری درشت را که به پودر سوخاری پانکو معروف می باشد تولید می کنند که از طریق نمایندگی شرکت های مختلف به بازار عرضه می کنند.

قیمت بهترین پودر سوخاری

اما تعداد معدودی از خریداران عمده پودر سوخاری مرغ با خرید از واسطه ها مجبورند هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.

نکاتی در مورد پودر سوخاری پانکو اصل وارداتی

پودرهای سوخاری پانکو اصل محصول کشور ویتنام با استفاده از بروزترین ماشین الات و فرهای برقی تولید می شوند.

به همین علت پودر سوخاری پانکو بدون هیچگونه اثری از سوختگی و خرده نان و به صورت کاملا یکدست دانه بندی می شوند. پودرهای سوخاری پانکو به شیوه ایی تولید می شوند که قابلیت استفاده برای انواع غذاها همانند مرغ، ماهی، میگو،سبزیجات و … را دارند. بنابراین اگر قصد خرید پودر سوخاری پانکو را دارید بدون تردید می توانید هر کدام از انواع پودر سوخاری پانکو را برای غذای دلخواه خود خریداری و مصرف نمایید.

قیمت بهترین پودر سوخاری قیمت بهترین پودر سوخاری

قیمت بهترین پودر سوخاری مرغ پانکو

برای مشاهده قیمت بهترین پودر سوخاری مرغ پانکو، از میان تمام شیوه هایی که وجود دارند پیشنهاد می شود از اینترنت و سایت های بروز استفاده نمایید. گفتنی است که قیمت بهترین انواع پودر سوخاری مرغ پانکو، وابسته به کیفیت این محصول متفاوت خواهد بود. اما در حال حاضر پودرهای سوخاری پانکو وارداتی قیمتی بین ۲۸۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰۰ تومان (بر حسب کیلوگرم) با توجه به انواع مختلف که دارد شمال می شود.

قیمت بهترین پودر سوخاری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!