قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب به ارزش ۸۶۰۰ تومان می باشد. خرید و فروش این محصول توسط دلالان حوزه ارد سوخاری باعث افزایش قیمت می شود که پیشنهاد این شرکت به خریداران و یا مشتریان این محصول، خرید از درب کارخانه و یا نمایندگی این برند می باشد. هدف این شرکت همواره ارائه محصولی با کیفیت بوده که با نیازسنجی بازار هدف توانسته سابقه ای ۲۰ ساله را برای خود رقم زند.

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

کاربرد آرد سوخاری تمپورا

آرد سوخاری تمپورا یا آرد تمپورا و در موارد آرد سوخاری پفکی؛ برای پفکی کردن میگو مورد استفاده قرار می گیرد. کما اینکه بسیاری از افراد از این آرد برای پفکی کردن مرغ و ماهی نیز استفاده می کنند. بنابراین این مسئله امری کاملا سلیقه ای می باشد و به ذائقه افراد مختلف بر می گردد.

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

اما از فروش بالای این محصول می توان دریافت، استفاده از این مدل آرد در رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها با استقبال زیاد مشتریان همراه بوده است. همچنین به دلیل وزن کم این محصول در فروشگاه های مواد غذایی و یا هایپرمارکت ها نیز قابل فروش می باشد.

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمونهنگام خرید آرد سوخاری به این نکات توجه نمایید:

  1. تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته خوانا باشد.
  2. دارای بسته بندی بهداشتی باشد.
  3. دارای رنگ طبیعی باشد.
  4. وزن محصول متناسب با نیاز شما باشد.
  5. توجه ویژه در طعم دلخواه و سایز دانه بندی.

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون اگر بعد از مصرف، مقداری از آرد سوخاری باقی مانده باقیمانده آرد سوخاری را در یخچال نگهداری نمایید.

قیمت آرد سوخاری تمپورا آمون

همانطور که در ابتدا گفته شد این محصول ۸۶۰۰ تومان می باشد. آرد سوخاری تمپورا آمون در بسته پاکتی ۵۰۰ گرمی تولید و در بازار عرضه می شود. این محصول در حجم خرید عمده به صورت کارتنی؛ که هر کارتن شامل ۱۲ عدد از آرد سوخاری تمپورا می باشد به فروش می رسد.

قیمت گفته شده به قیمت مصرف کننده برای هر بسته ۵۰۰ گرمی می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!