فروش پودر سوخاری مرغ دانه درشت

فروش پودر سوخاری مرغ

فروش پودر سوخاری مرغ در مدلهای مختلف توسط تولیدکنندگان و شرکت های ایرانی بسیاری تولید و به فروش می رسد. بسیاری از خریداران یا فروشندگان این محصول انواع پودرسوخاری مرغ را به صورت عمده در بسته بندی های کیلویی از نمایندگی ها خریداری می کنند. پودر سوخاری مرغ درشت از استقبال بی نظیری از سمت مشتریان ایرانی و خارجی مواجه شده است که شاهد تولید بالای این محصول در کارخانه ها و صادرات پودرسوخاری مرغ به خارج از کشور می باشیم. پودر سوخاری مرغ دانه درشت از طریق این سایت به قیمت درب کارخانه و دست اول به فروش می رسد که دارای سود بیشتری برای تاجران این صنعت و فعالان این حوزه می باشد.

فروش پودر سوخاری مرغ
پودرهای سوخاری نوعی پودر به حساب می آیند که برای تهیه غذاهای گوناگون مانند مرغ، ماهی، میگو و … از آن استفاده می شود. این پودرها در مدل های دانه درشت توسط کارخانه های بسیاری در زمینه تولید مواد غذایی، از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند که سالانه انواع بسیاری از پودرهای سوخاری مرغوب با قیمت های عمده در اکثر نمایندگی ها و فروشگاههای پخش محصولات غذایی همراه با بسته های شکیل به صورت خرده و عمده به فروش می رسند.

فروش پودر سوخاری مرغ فروش پودر سوخاری مرغ

انواع پودرهای سوخاری مرغ که بیشترین حجم تولید در کشور را دارند شامل:

  1. پودر سوخاری درشت سفید
  2. پودر سوخاری درشت نارنجی
  3. پودر سوخاری درشت طلایی
  4. پودر سوخاری درشت طعم دار

روش تولید هر یک از پودرهای سوخاری نامبرده مشابه یکدیگر می باشند و به دلیل درشت بودن به پودرسوخاری پانکو نیز معروف می باشد. تفاوتی که در تولید هر یک از پودرها می باشد مربوط به رنگ و طعم و سایز هر یک از پودرها می باشد.

ناگفته نماند تعداد معدودی از کارخانه ها رنگ های صنعتی را جایگزین رنگ طبیعی می کنند.

فروش پودر سوخاری مرغ

  • پودر سوخاری طلایی که هم می تواند در اثر حرارت طولانی تر به رنگ قهوه ای کم رنگ در بیاید و هم با اضافه کردن درصد زیادی فلفل که به عنوان پودر سوخاری تند یا اسپایسی تولید و به فروش می رسد.

فروش پودر سوخاری مرغ

  • پودرهای سوخاری طعم دار نیز از ترکیب پودر سوخاری ساده به علاوه ادویه های معطر و طعم دهنده تهیه می شود. خرید و فروش این مدل از پودرها به نسبت بالا می باشد.

فروش پودر سوخاری مرغ

فروش پودر سوخاری مرغ دانه درشت

انواع پودر سوخاری مرغ به صورت بسته بندی های ۲۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی در بسته های شکیل با قیمت های گوناگون در فروشگاه های مواد غذایی به صورت خرده به فروش می رسند. اما اگر خواهان خرید عمده این محصول هستید می توانید از طریق این سایت و راههای ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید.

فروش پودر سوخاری مرغ

روش ارسال بار از نمایندگی ها به سایر نقاط کشور

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در حجم عمده نحوه ارسال آن می باشد. نحوه ارسال بار توسط این شرکت به این صورت می باشد که بارگیری از درب کارخانه انجام می شود و با توجه به حجم بار توسط باربری های طرف قرارداد با این مرکز انجام می شود و چون این مرکز با این باربری ها به صورت روزانه فعالیت دارد با قیمت مناسب تری ارسال بار را بر عهده می گیرند و پس از دریافت بار توسط مشتری هزینه حمل و نقل پرداخت می شود.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!