فروش اینترنتی پودر سوخاری هاتی کارا


فروش پودر سوخاری هاتی کارا در دو مدل ساده و تند در بسته های شکیل ۳۰۰ گرمی توسط این مجموعه امکان پذیر می باشد.
خرید پودر سوخاری هاتی کارا در سطح کشور مورد استقبال خاصی قرار گرفته است که موجب صادرات این محصول به کشورهای همسایه گردیده.

نمایندگی پودر سوخاری هاتی کار در تهران با قیمت درب کارخانه به فروش عمده این محصول می پردازد.

فروش پودر سوخاری هاتی کارا

فروش پودر سوخاری هاتی کارا:

پودر سوخاری هاتی کارا ابتدا در شرکت گلستان تولید می شده است. اما در حال حاضر در شرکت کیان باداس تولید و بسته بندی می شود.

فروش انواع پودر سوخاری هاتی کارا در دو مدل زیر انجام می گیرد:

فروش پودر سوخاری هاتی کارا  فروش پودر سوخاری هاتی کارا

پودر سوخاری فلفلی: از نوع دانه ریز می باشد و طعم تند و کریسپی به غذا می دهد.

آرد سوخاری هاتی کارا: از نوع دانه درشت یا گرانولی می باشد. این محصول بدون ادویه می باشد و به دلیل درشت بودن سایز دانه بندی بسیار مناسب خواهد بود برای سرخ کردن مرغ، ماهی، میگو، قارج، پاچینی، استیک و … .

فروش پودر سوخاری هاتی کارا

نمودار قیمت پودر سوخاری هاتی کارا در تابستان ۹۷:

نمودار زیر نوسان قیمت پودر سوخاری هاتی کارا در تابستان ۹۷ را نشان می دهد که در این برهه زمانی با نوسانات شدید نرخ ارز مواجه بوده ایم.
چنانکه مشاهده می کنید این محصول نسبت به سایر برندها تفاوت قیمت ناچیزی را در بر گرفته است.

فروش پودر سوخاری هاتی کارا در دو مدل ساده و تند در بسته های شکیل 300 گرمی توسط این مجموعه امکان پذیر می باشد. خرید پودر سوخاری هاتی کارا در سطح کشور مورد استقبال خاصی قرار گرفته است که موجب صادرات این محصول به کشورهای همسایه گردیده. نمایندگی پودر سوخاری هاتی کار در تهران با قیمت درب کارخانه به فروش عمده این محصول می پردازد. پودر سوخاری هاتی کارا: پودر سوخاری هاتی کارا ابتدا در شرکت گلستان تولید می شده است. اما در حال حاضر در شرکت کیان باداس تولید و بسته بندی می شود. پودر سوخاری هاتی در دو مدل تولید می شود: پودر سوخاری فلفلی (اسپایسی) آرد سوخاری پودر سوخاری فلفلی: از نوع دانه ریز می باشد و طعم تند و کریسپی به غذا می دهد. آرد سوخاری هاتی کارا: از نوع دانه درشت یا گرانولی می باشد. این محصول بدون ادویه می باشد و به دلیل درشت بودن سایز دانه بندی بسیار مناسب خواهد بود برای مرغ، ماهی، میگو، قارج، پاچینی، استیک و ... . نمودار قیمت پودر سوخاری هاتی کارا در تابستان 97: قیمت این پودر بین 5200 تا 5800 تومان خرید و فروش می شود. این نوسان قیمت در تابستان 97 مصادف با نوسان شدید نرخ ارز

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!