عرضه مستقیم آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی


برای سوخاری و سرخ کردن انواع گوشت و سبزیجات می توان از انواع پودر های سوخاری استفاده کرد اما یکی از انواع این کالا به نام آرد تمپورا با ترکیبات خاصی که دارد به غذا تردی و رنگی بسیار خاص و زیبا می دهد و دارای مصرفی بسیار سریع و آسان است این کالا به صورت بسته بندی شده در بازار پخش و در اختیار مصرف کنندگان است.

تولید کننده آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی این محصول عالی و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و عادلانه در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

عرضه مستقیم آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی

مواد مغذی موجود در آرد تمپورا

مواد مغذی موجود در آرد تمپورا آرد تمپورا یکی از انواع آ د های سوخاری محسوب می شود که دارای بافتی بسیار نرم و لطیف است این آرد علاوه به تردی که به انواع گوشت و سبزیجات سرخ شده می دهد رنگی بسیار شایسته به انواع مواد سرخ شده می دهد و طعمی بسيار عالی دارد مصرف این کالا بسیار ساده و در کمترین زمان می توان از آن استفاده کرد کافی است مقدار مناسب از آرد را با کمی آب سرد یا شیر سرد مخلوط و از آن استفاده نمایید.

این آرد دارای ترکیباتی عالی مانند آرد گندم و آرد ذرت و کمی بکینگ پودر و نمک و روغن است که تمام این مواد جز مواد مورد نیاز بدن است این پودر عالی رنگ و طعمی بسیار عالی به انواع مواد سرخ شده می دهد و در عین حال با بافت سبک و نرمی که دارد سبب ترد تر شدن غذا می شود این کالای درجه یک و عالی در بسته های ۵۰۰ گرمی و در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده شده است.

قیمت عمده آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی

قیمت عمده آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی تولید کننده آرد تمپورا ۵۰۰ گرمی این محصول بسیار با کیفیت و درجه یک را با بهترین و تازه ترین مواد و ترکیبات اولیه باب میل و سلیقه تمام مصرف‌ کنندگان تولید مرده و کالا را بسیار بهداشتی در بسته بندی های شیک روانه بازار کرده تا تمام افراد بتوانند از یک محصول عالی و با کیفیت خریداری و استفاده نمایند.

تولید کننده پودر تمپورا این محصول عالی را با قیمتی بسیار عادلانه در اختیار تمام مشتریان قرار داده و شما می توانید از قیمت آرد تمپورا بسیار مناسب و متطقی تر استفاده نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف و آرد را به صورت مستقیم تهیه نمایید و یا آور به این کالا در اندازه بسیار زیاد نیاز دارید از خرید آرد تمپورا عمده و کلان استفاده و در این صورت بابت پرداخت صورت هزینه خود از نازلترین قیمت خرید برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *