سفارش خرید آرد سوخاری کتلت


یکی از غذاهای مرسوم ما ایرانیان که در سفره شام حضور یافته و طعم و ارزش تغذیه ای بی نظیری را از آن خود کرده، کتلت می باشد که آماده کردن آن با محصول خاصی مثل آرد سوخاری کتلت، واقعاً معرکه بوده و یک کتلت بسیار خوشمزه آماده خواهد شد. حالا اگر تصمیم به تهیه این آرد گرفته اید، می توانید همین حالا سفارش خرید آرد سوخاری کتلت را به ثبت رسانده و از آرد سوخاری فله و ارزان همراه با کیفیت بسیار دست پیدا کنید.

سفارش خرید آرد سوخاری کتلت

میزان ارزش غذایی آرد سوخاری کتلت

میزان ارزش غذایی آرد سوخاری کتلت در سالهای اخیر استفاده از غذاهای سوخاری در بین ایرانیان، افزایش چشمگیری پیدا کرده و افراد زیادی به این نوع از غذاها علاقمند می باشند، اما یکی از عناصری که پیش نیاز تهیه غذاهای سوخاری بوده و اهمیت بسیاری را داراست، آرد سوخاری است که از آن برای تهیه فرآورده های غذایی متنوع از قبیل کتلت استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است این آرد بر اساس نوع غذا، تقسیم بندی های خاصی را شامل گشته و لذا اگر بخواهیم آن را برای تهیه غذایی مثل کتلت، مورد مصرف قرار دهیم، باید لزوماً از آرد سوخاری کتلت استفاده نماییم.

اما موضوع دیگری که در ادامه راجع به این محصول خواهیم گفت، بررسی میزان ارزش غذایی آرد سوخاری می باشد که در این باره باید گفت میزان کالری موجود در هر صد گرم آرد سوخاری برابر با ۲۸۵ کیلو کالری بوده و بنابراین میزان انرژی بالایی را به مصرف کنندگان انتقال خواهد داد، ضمناً چربی موجود در آن هم بسیار ناچیز در حدود ۳ گرم است و به علاوه سدیم موجود در آن به میزان ۰/۵۷ گرم بوده و اثری از کلسترول و اسید چرب ترانس در آن نخواهد بود.

توزیع کننده آرد سوخاری کتلت

توزیع کننده آرد سوخاری کتلت اگر به دنبال خرید آرد سوخاری کتلت عمده هستید، می توانید با مراجعه به بهترین فروشندگان آرد سوخاری همچون این مجموعه به این محصول در مدت زمانی سریع دست پیدا کرده و بدین ترتیب در زمانتان صرفه جویی خواهد شد؛ ضمن اینکه در هزینه های خریدتان نیز صرفه جویی به عمل می آید، چرا که موفق به خرید آرد سوخاری کتلت ارزان با قیمت مستقیم و بدون واسطه خواهید شد.

گفتنی است این مرکز به عنوان معتبرترین و بزرگترین مرکز توزیع کننده آرد سوخاری فعالیت داشته و تمامی فواید نامبرده را از طریق آن دریافت خواهید کرد، در کنار اینها از انواع محصولات متنوع و برند که کیفیت با آنها همراه بوده نیز برخوردار خواهید شد، مانند:

  • آرد سوخاری سفید و رنگی در رنگ های زرد نارنجی و قرمز
  • آرد سوخاری کتلت تازه و درجه یک همراه با بسته بندی های متنوع
  • آرد سوخاری با برند پانکو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *