تولید کننده پودر سوخاری فلافل در ایران


تولید کننده پودر سوخاری فلافل در ایران عمدتا در شهرهای | تهران | مشهد | کرج | تبریز | می باشد. فروش این محصول در صنایع بسته بندی، تولید غذاهای آماده و نیمه آماده بسیار زیاد است. خرید عمده پودر سوخاری فلافل به صورت بسته بندی و فله می باشد. فروش اینترنتی انواع پودر سوخاری با قیمت درب کارخانه از طریق این وب سایت قابل انجام می باشد.

تولید کننده پودر سوخاری فلافل

تولید کننده پودر سوخاری فلافل

پودر سوخاری فلافل در دسته پودرهای سوخاری درون محصولی جای می گیرد. تولید پودر سوخاری فلافل نیز همچون سایر پودرهای سوخاری که برای پخت همبرگر، کتلت، کباب لقمه و … به کار برده می شود، دارای سایزهای مختلف و رنگبندی گوناگون می باشد.

تولید کننده پودر سوخاری فلافل در ایران

برخی تولید کننده های این محصول شرکت هایی همچون آمون، ۲۲۲، آذرتورتا و … می باشند.

تولید کننده پودر سوخاری فلافلپودر سوخاری که برای فلافل بیشتر خریداری می شود عموما در رنگ زرد و طلایی انجام می باشد. 

قیمت پودر سوخاری فلافل

کارخانه های مختلفی تولید این پودر را به عهده دارند. این پودر در برندهای مختلف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت این محصول بستگی به کیفیت مواد اولیه، نحوه پخت، نوع بسته بندی، سایز و رنگ موجود یا سفارشی دارد.

تولید کننده پودر سوخاری فلافل
اما آن چیزی که افراد به عنوان مشتری به آن توجه می کنند فقط سایز و رنگ آن می باشد. این دو گزینه تاثیر بسزایی در قیمت گذاری این محصول ایفا می کند.

معیارهای انتخاب پودر سوخاری مناسب

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]♦نام برند ♦وزن ♦طعم ♦رنگ (ترجیحا رنگ طبیعی) ♦سایز دانه بندی ♦قیمت مناسب ♦تاریخ تولید و انقضاء ♦آدرس کارخانه [/box]

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!