بازار فروش پودر سوخاری ادویه دار


امروزه ذائقه بسیاری از ما انسان ها به سمت غذاهای به اصطلاح فست فود رفته است، این غذا ها بدلیل مشغله های زیاد انسان های عصر حاضر یک گزینه مناسب برای راحتی کار آشپزی است. آرد سوخاری و انواع آن یکی از گزینه های عالی برای تهیه غذا های سریع ست. پودر سوخاری ادویه دار از انواع آرد های سوخاری موجود در بازار است.

بازار فروش پودر سوخاری ادویه دار

بهترین شرایط برای نگهداری پودر سوخاری

بهترین شرایط برای نگهداری پودر سوخاری همانطور که میدانید پودر سوخاری از پخت دوباره نان های حجم دار در شرایط دمایی خاص و دستگاه های خاصی تهیه می‌شود این نوع پودر ساده ترین آن است.

از انواع پودر سوخاری می‌توان به :

_پودر سوخاری مرینت

_پودر سوخاری تمپورا

_پودر سوخاری پولکی

_پودر سوخاری کنتاکی

_پودر سوخاری ادویه دار

و چندین مدل و مزه دیگر… اشاره کرد. پودر های سوخاری باید تحت شرایط درست و صحیح و اصولی تهیه شوند، از نان های کپک زده و فاسد شده در تهیه آن استفاده نشود، دانه های آن کاملا یکدست باشد و درهم نباشد، سیاه و تیره نشده باشد و بوی سوختگی، بوی نا مطبوی ندهد.

در صورت پلمپ بودن بسته پودر سوخاری امکان نگه داری تا چند ماه در فضای خشک و خنک کابینت ها را دارد ولی بهتر است باز شده آن را برای جلوگیری از کرم زدن یا کپک زدگی در یخچال نگه داری کنید.

پودر سوخاری ادویه دار و مرینت علاوه بر نان دوباره فرآوری شده با ادویه جات و مواد طعم دهنده و سبزیجات معطر مزه دار شده و برای درست کردن انواع مرغ و ماهی و فیله و غذا های سوخاری مناسب است و کار شما را بسیار راحت می‌کند زیرا دیگر لازم به استفاده مواد دیگر نیست و یک پودر سوخاری ادویه دار پکیج کاملی برای تهیه یک خوراک سوخاری محشر به شما ارائه می‌دهد.

به این صورت که مواد مورد نظر را مثل فیله را به مدت چندساعت در پودر سوخاری بخوابانید و اجازه دهید در یخچال استراحت کند بعد آنرا روی روغن و حرارت ملایم سرخ کرده یا داخل فر قرار داده و نوع رژیمی و کم چرب آنرا میل نمایید.

پخش کننده پودر سوخاری ادویه دار

پخش کننده پودر سوخاری ادویه دار توزیع پودر سوخاری در تمام آنلاین شاپ ها و فروشگاه های زنجیره و ای و معتبر سراسر کشور به بهترین نحو در بسته بندی های مختلف با سایز های مختلف انجام می‌شود. ایران در صادرات پودر سوخاری دستی بر آتش دارد و با تضمین قیمت و کیفیت پودر سوخاری مرینت و ادویه دار و پانکو و انواع آن را در اختیار شما سروران گرامی قرار می‌دهد. از برند های صاحب نام در این عرصه نیز می‌توان به برند پانکو یا آینز اشاره کرد که در تولید انواع پودر های سوخاری فعالیت دارند و کارمیکنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *